Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL) 1.8 i (CG8) (1998.10-2002.12) 136km » 55.0729 lauber
wybrany samochód: 
Honda Accord Vi (ck, Cg, Ch, Cf, Cl) 1.8 I (cg8) (1998.10-2002.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0729 LAUBER

349.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0729

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Ograniczenia producentaSaginaw
Liczba otworów do mocowania1
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]126
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ilość żeber6
EAN5901321005604
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0729 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C3 II, C3 PICASSO, XSARA PICASSO, FORD FOCUS II, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK 1.6D/2.0D 05.04-09.16
numery OEM:
CITROËN      21G35258
CITROËN      4007 H0
CITROËN      4007 JC
CITROËN      4007 WL
CITROËN      96 477 907 80
CITROËN      9659820880
GREAT WALL      PI0316

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0729 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.