Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E quattro (1984.11-1987.03) 136km » 55.0748 lauber
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E Quattro (1984.11-1987.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0748 LAUBER

315.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0748

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków5
Średnica koła pasowego [mm]92
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaSAGINAW
Cisnienie [bar]105
Ilość żeber5
EAN5901321123353
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0748 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: RENAULT TRAFIC, TRAFIC II 1.9D 06.97-10.06
numery OEM:
RENAULT      60 06 003 645
RENAULT      7700861672
GREAT WALL      PI1089
zamienniki:
15-0243
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0748 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.