Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) S3 quattro (2024-???) 333km » 55.0850 lauber
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8ys, 8ym) S3 Quattro (2024-???) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0850 LAUBER

303.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0850

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]143
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
EAN5901321124046
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0850 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: OPEL VECTRA B, VECTRA C 1.6/1.8/2.0 09.95-09.08
numery OEM:
OPEL      5 948 028
OPEL      5948028
OPEL      9 129 098
OPEL      9 48 085
OPEL      90 495 960
OPEL      90 576 809
OPEL      90576809
OPEL      9129098
OPEL      948085
GREAT WALL      PI0114
zamienniki:
53514
brak
SPIDAN
15-0075
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0850 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.