Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0965 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0965 LAUBER

455.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0965

producent:

LAUBER

Typ pompyPompa łopatkowa
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]120
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]120
EAN5901321786367
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0965 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212), SPRINTER 3,5-T (B906) 2.1D/2.2D 06.06-

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0965 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0965 producenta LAUBER

MERCEDES-BENZ

0064661701, 006466170180, 0064667801, 006466780180, A0064661701, A006466170180, A0064667801, A006466780180

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 466 17 01
MERCEDES-BENZ      006 466 17 01 80
MERCEDES-BENZ      006 466 78 01
MERCEDES-BENZ      006 466 78 01 80
MERCEDES-BENZ      A 006 466 17 01
MERCEDES-BENZ      A 006 466 17 01 80
MERCEDES-BENZ      A 006 466 78 01
MERCEDES-BENZ      A 006 466 78 01 80
GREAT WALL      PI1339

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0965 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0965 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.