Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 (1997.02-2005.01) 165km » 55.1031 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 (1997.02-2005.01) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1031 LAUBER

299.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1031

producent:

LAUBER

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producentaLUK
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyHydrauliczny
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweBez koła pasowego
Cisnienie [bar]100
EAN5901321891504
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1031 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES G (W461), G (W463), M (W163) 2.7D 12.99-12.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 90 01
MERCEDES-BENZ      002 466 91 01
MERCEDES-BENZ      0024669001
MERCEDES-BENZ      002466900101
MERCEDES-BENZ      0024669101
MERCEDES-BENZ      003 466 56 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 90 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 91 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 56 01
MERCEDES-BENZ      A002466900101
GREAT WALL      PI0871

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1031 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1031 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.