Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Piaggio X10 X10 125 (M76) (2012.01-???) 15km » 55.1162 lauber
wybrany samochód: 
Piaggio X10 X10 125 (m76) (2012.01-???) 15km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1162 LAUBER

367.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.1162

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaKAYABA
Cisnienie [bar]100
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]119
EAN5901321031245
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1162 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8D 06.02-12.13
numery OEM:
FORD USA      1 332 451
FORD USA      1 351 499
FORD USA      1 439 617
FORD USA      2T1-43A696-AJ
FORD USA      2T14 3A696 AE
FORD USA      2T14 3A696 AF
FORD USA      2T14 3A696 AG
FORD USA      2T14 3A696 AH
FORD USA      4 370 975
GREAT WALL      PI1162

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1162 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.