Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco EUROCARGO V 190EL.25 MY24 (2024-???) 252km » 55.1214 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 190el.25 My24 (2024-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1214 LAUBER

55.1214 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1214
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1214
55.1214

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1214

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]128
Tryb pracyhydrauliczny
Ø rozmieszczenia otworów [mm]50
Koła pasowebez koła pasowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1214 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 2.1D/2.2D/2.7D 03.02-07.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 466 00 01 80
MERCEDES-BENZ      003 466 01 01 80
MERCEDES-BENZ      0034660001
MERCEDES-BENZ      0034660101
MERCEDES-BENZ      004 466 12 01 80
MERCEDES-BENZ      0044661201
MERCEDES-BENZ      04.52.0094
MERCEDES-BENZ      346 600 01 80
MERCEDES-BENZ      346 601 01 80
MERCEDES-BENZ      34660001
MERCEDES-BENZ      34660101
MERCEDES-BENZ      446 612 01 80
MERCEDES-BENZ      44661201
MERCEDES-BENZ      541 018 910
MERCEDES-BENZ      A 003 466 00 01 80
MERCEDES-BENZ      A 003 466 01 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 12 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 600 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 601 01 80
MERCEDES-BENZ      A 446 612 01 80
MERCEDES-BENZ      A0034660001
MERCEDES-BENZ      A0034660101
MERCEDES-BENZ      A0044661201

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1214 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1214 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.