Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lexus GS (_L1_) F (URL10_, URL10R) (2015.09-???) 477km » 55.1228 lauber
wybrany samochód: 
Lexus Gs (_l1_) F (url10_, Url10r) (2015.09-???) 477km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1228 LAUBER

295.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.1228

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]126
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Cisnienie [bar]100
Ograniczenia producentaSAGINAW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ilość żeber6
EAN2500290008413
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1228 LAUBER

Koszt kaucji: 30.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, MOVANO B, VIVARO A, RENAULT ESPACE III, ESPACE IV, KAPTUR, LAGUNA II, MASTER II 1.6-3.0D 11.96-
numery OEM:
RENAULT      49 11 001 00R
RENAULT      82 00 024 738
RENAULT      83 00 024 778
GREAT WALL      PI1089
GREAT WALL      PI1163

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1228 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.