Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VIVARO A Furgon (X83) 2.5 CDTI (F7) (2006.08-???) 114km » 55.1243 lauber
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Furgon (x83) 2.5 Cdti (f7) (2006.08-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1243 LAUBER

396.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.1243

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica koła pasowego [mm]125
Ilość żeber 27
Ilość otworów2
Rozmiar gwintu 1M16X1,5
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaVISTEON
Cisnienie [bar]120
Ilość żeber7
EAN5901321031801
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1243 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD TRANSIT 2.4D 04.06-08.14
numery OEM:
FORD USA      1 406 346
FORD USA      1 495 689
FORD USA      1 523 464
FORD USA      1 569 693
FORD USA      1370729
FORD USA      1379500
FORD USA      6C11 3A696 AC
FORD USA      6C11 3A696 AD
FORD USA      6C11 3A696 AE
FORD USA      6C11 3A696 AG
FORD USA      6C11 3A696 AH
FORD USA      6C11 3A696 AJ
FORD USA      HBD-KT
GREAT WALL      PI1243
zamienniki:
15-1508
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1243 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.