Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel KADETT E liftback (T85) 1.8 GSI (C08, C48, D08, D48) (1984.09-1986.08) 115km » 55.1458 lauber
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.8 Gsi (c08, C48, D08, D48) (1984.09-1986.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1458 LAUBER

55.1458 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1458
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1458
55.1458

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1458

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF
Ciśnienie [bar]110
Tryb pracyhydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1458 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, NV400, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, MOVANO B, VIVARO A, RENAULT AVANTIME, ESPACE III, ESPACE IV, LAGUNA II 1.8-3.0D 12.97-
numery OEM:
OPEL      44 08 201
OPEL      93865673
RENAULT      491105423R
RENAULT      82 01 170 707

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1458 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1458 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.