Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.1506 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1506 LAUBER

333.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.1506

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]131
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaKAYABA
Cisnienie [bar]115
Ilość żeber6
EAN5901321125876
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1506 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7 2.0 11.00-06.08

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1506 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1506 producenta LAUBER

numery OEM:
VAG      8E0 145 153 J
VAG      8E0145153J
GREAT WALL      PI1219

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1506 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.