Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.1753 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1753 LAUBER

301.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.1753

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Ograniczenia producentaZF
Średnica koła pasowego [mm]126
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Typ pompyPompa łopatkowa
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]100
Ilość żeber6
EAN5901321170616
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1753 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, C5 I/KOMBI 1.8-3.0 03.01-05.17

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1753 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1753 producenta LAUBER

CITROËN

40076A, 40077A, 4007.8A, 5277FO, 9636086680

numery OEM:
CITROËN      4007 6A
CITROËN      4007 7A
CITROËN      4007.8A
CITROËN      5277FO
CITROËN      96 360 866 80
GREAT WALL      PI0127
GREAT WALL      PI0249
GREAT WALL      PI1026
GREAT WALL      PI1027

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1753 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.