Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) (2003.06-2006.05) 120km » 55.1910 lauber
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.9 Dci (jm0g, Jm12, Jm1g, Jm2c) (2003.06-2006.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1910 LAUBER

356.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1910

dostawca:

LAUBER

Masa [g]2450
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber4
Wyposażenie pojazduDla pojazdów bez klimatyzacji
Numer podwozia do577030
Cisnienie [bar]70
Średnica koła pasowego [mm]100
EAN1600002611489
StanFabrycznie nowy
Masa [g]2450
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber4
Wyposażenie pojazduDla pojazdów bez klimatyzacji
Numer podwozia do577030
Cisnienie [bar]70
Średnica koła pasowego [mm]100
EAN1600002611489
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1910 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: DAEWOO MATIZ 0.8 09.98-
numery OEM:
DAEWOO      94572154
DAEWOO      96316299
DAEWOO      96527787
zamienniki:
15-1279
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1910 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1910 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.