Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro (2016.07-2018.08) 218km » 55.2201 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 3.0 Tdi Quattro (2016.07-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2201 LAUBER

553.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.2201

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF5
Cisnienie [bar]100
Liczba rowków7
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber7
Średnica koła pasowego [mm]95
EAN1600002611502
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2201 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, FIAT DUCATO 2.3D-Electric 12.01-
numery OEM:
FIAT      5 0400 0927
FIAT      5 0418 4720
IVECO      5 0438 5414
GREAT WALL      PI0733

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2201 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.