Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI (1994.06-1997.12) 116km » 55.2906 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.5 Tdi (1994.06-1997.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2906 LAUBER

312.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.2906

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]128
Kierunek obrotówZgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaZF
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]128
Ilość żeber8
Średnica koła pasowego [mm]120
EAN5901321696819
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2906 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0D 07.05-12.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 466 83 01
MERCEDES-BENZ      44668301
MERCEDES-BENZ      A 004 466 83 01
MERCEDES-BENZ      A44668301
GREAT WALL      PI1063

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2906 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2906 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.