Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro (2013.05-2016.05) 150km » 55.2909 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tdi Quattro (2013.05-2016.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2909 LAUBER

564.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.2909

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Kierunek obrotówZgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworuZawór ograniczający cisnienie
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]120
EAN5901321693788
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2909 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212) 2.5-5.5 01.07-12.16
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 466 80 01
MERCEDES-BENZ      005 466 80 01 80
MERCEDES-BENZ      005 466 81 01
MERCEDES-BENZ      005 466 81 01 80
MERCEDES-BENZ      546 680 01 80
MERCEDES-BENZ      546 681 01 80
MERCEDES-BENZ      54668001
MERCEDES-BENZ      54668101
MERCEDES-BENZ      A 005 466 80 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 80 01 80
MERCEDES-BENZ      A 005 466 81 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 81 01 80
MERCEDES-BENZ      A 546 680 01 80
MERCEDES-BENZ      A 546 681 01 80
MERCEDES-BENZ      A54668001
MERCEDES-BENZ      A54668101

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2909 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2909 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.