Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Infiniti G kabriolet 37 (2010.09-???) 329km » 55.2913 lauber
wybrany samochód: 
Infiniti G Kabriolet 37 (2010.09-???) 329km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2913 LAUBER

346.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.2913

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]120
Kierunek obrotówZgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]50
Profil piastyTriangle
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
Cisnienie [bar]120
EAN5901321693900
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2913 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VIANO (W639) 2.0D/2.1D/2.2D 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 466 71 01
MERCEDES-BENZ      003 466 71 01 80
MERCEDES-BENZ      003 466 72 01
MERCEDES-BENZ      003 466 72 01 80
MERCEDES-BENZ      346 671 01 80
MERCEDES-BENZ      346 672 01 80
MERCEDES-BENZ      34667101
MERCEDES-BENZ      34667201
MERCEDES-BENZ      A 003 466 71 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 71 01 80
MERCEDES-BENZ      A 003 466 72 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 72 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 671 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 672 01 80
MERCEDES-BENZ      A34667101
MERCEDES-BENZ      A34667201

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2913 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.