Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dodge NITRO 3.7 4WD (2006.09-2012.12) 214km » 55.3333 lauber
wybrany samochód: 
Dodge Nitro 3.7 4wd (2006.09-2012.12) 214km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.3333 LAUBER

55.3333 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.3333
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.3333
55.3333
310.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.3333

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF - SAG
Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Gwarancja2 lata gwarancji

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.3333 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FIAT DUCATO, FIORINO/MINIVAN, LINEA, PALIO, PUNTO, SIENA, TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, DELTA II, PEUGEOT BOXER 1.1-2.0 07.87-
numery OEM:
FIAT      04.07.0392
FIAT      46764513
FIAT      55186441
FIAT      55189598
FIAT      71724250
LANCIA      71788919

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.3333 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.3333 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.