Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.4270 lauber

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 LAUBER

55.4270 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.4270
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270
55.4270
lauber 55.4270 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 lauber
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 lauber
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 lauber
404.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.4270

producent:

LAUBER

Profil piastyTriangle
Ciśnienie [bar]120
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: SEAT EXEO, EXEO ST 2.0D 12.08-05.13
numery OEM:
SEAT      3R0145155A
VOLKSWAGEN      04.94.0383

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.4270 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.