Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.4275 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4275 LAUBER

413.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

55.4275

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Kształt adapteraTrójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]13
Rozstaw srub mocujących100
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweBez koła pasowego
Profil piastyTriangle
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]120
EAN5901321450978
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4275 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: BMW 3 (E46) 1.6-2.0 10.99-12.07
numery OEM:
BMW      32 41 6 756 611
BMW      32 41 6 758 595
BMW      6 756 611
BMW      6 758 595
GREAT WALL      PI0657

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4275 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.