Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 RS (2024-???) 265km » 55.4278 lauber
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 2.0 Rs (2024-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4278 LAUBER

708.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4278

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber7
Masa [g]3100
Profil piastyTRIANGLE
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
EAN5901321451036
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4278 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: LAND ROVER RANGE ROVER III 4.4 03.02-08.12
numery OEM:
LAND ROVER      32030875
LAND ROVER      QVB 000110
LAND ROVER      QVB000110E
GREAT WALL      PI1055
GREAT WALL      PI1270
zamienniki:
54446
brak
SPIDAN
15-0957
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4278 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.