Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki GSF BANDIT GSF 650 Bandit (WVB5) (2005.01-2005.12) 34km » 55.4285 lauber
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 650 Bandit (wvb5) (2005.01-2005.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4285 LAUBER

335.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4285

producent:

LAUBER

Dla numeru OE4007KL
Dla numeru OE9654342980
Dla numeru OE1400831680
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Średnica koła pasowego [mm]126
Ilość żeber6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]26
Rozstaw srub mocujących80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]106
EAN5901321451173
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4285 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPY II, FIAT SCUDO, PEUGEOT EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D 01.07-
numery OEM:
CITROËN      4007 KL
FIAT      1400831680
FIAT      9654342980
PEUGEOT      4007 KL
GREAT WALL      PI1217

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4285 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.