Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 1.9 TDI (1997.06-2000.11) 90km » 55.4289 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 1.9 Tdi (1997.06-2000.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4289 LAUBER

398.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4289

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Masa [g]3320
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
EAN5901321451258
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4289 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MITSUBISHI LANCER VII, LANCER VIII 1.3/1.6/1.8ALK 06.00-
numery OEM:
MITSUBISHI      MN184075
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4289 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.