Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VECTRA B liftback (J96) 2.2 i 16V (F68) (2000.09-2003.07) 147km » 55.4293 lauber
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Liftback (j96) 2.2 I 16v (f68) (2000.09-2003.07) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4293 LAUBER

295.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.4293

producent:

LAUBER

Profil piasty3 Armed
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweBez koła pasowego
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]120
EAN5901321451333
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4293 LAUBER

Koszt kaucji: 30.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, MOVANO B, VIVARO A, RENAULT ESPACE III, ESPACE IV, KAPTUR, LAGUNA II, MASTER II 1.6-3.0D 11.96-
numery OEM:
NISSAN      49110-00Q1A
NISSAN      49110-00Q1E
NISSAN      49110-1050R
OPEL      44 02 668
OPEL      44 05 479
OPEL      44 14 166
OPEL      49110-0915R
OPEL      59 48 064
OPEL      93 859 899
OPEL      93 861 732
RENAULT      49 11 002 46R
RENAULT      7,700,875,707
RENAULT      8,200,024,778
RENAULT      82 00 024 738
RENAULT      82 00 193 992
RENAULT      82 00 712 890
RENAULT      82 00 763 524
RENAULT      82 00 838 037
RENAULT      82 01 183 788
GREAT WALL      PI0482
GREAT WALL      PI1089
GREAT WALL      PI1163
GREAT WALL      PI1172

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4293 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4293 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.