Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dacia LOGAN (LS_) 1.4 MPI LPG (LS0C) (2006.02-2012.12) 75km » 55.4301 lauber
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.4 Mpi Lpg (ls0c) (2006.02-2012.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4301 LAUBER

391.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.4301

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber7
Masa [g]3250
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
EAN5901321451494
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber7
Masa [g]3250
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
EAN5901321451494
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4301 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: HONDA CR-V II 2.0/2.4 09.01-03.07
numery OEM:
HONDA      56110-PNB-307
HONDA      56110-PNB-G01
HONDA      56110-PNB-G02
HONDA      56110-PNB-G04
HONDA      56110-PNB-G05
GREAT WALL      PI0954
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4301 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4301 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.