Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 SRE (2014.01-???) 110km » 55.5020 lauber
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii Combi (5e5, 5e6) 1.6 Sre (2014.01-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.5020 LAUBER

431.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.5020

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producentaZF
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]142
Liczba rowków6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]17
Rozstaw srub mocujących58
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
EAN4908321894307
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.5020 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO C70 I, S60 I, S70, S80 I, V70 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 01.97-04.10
numery OEM:
VOLVO      2850301
VOLVO      8 603 052
VOLVO      8 649 636
VOLVO      8 683 377
VOLVO      9 485 861
GREAT WALL      PI1107
GREAT WALL      PI1142

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.5020 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.