Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) (2004.12-???) 65km » 55.5205 lauber
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.5 Dci (fp0e, Jp0e) (2004.12-???) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5205 LAUBER

55.5205 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
278.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.5205

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaM18 X 1.5mm (Female)
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Ograniczenia producentaZF
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]120
EAN5901321126705
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5205 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, A6 C4, A6 C5 1.8-4.2 01.90-01.05
numery OEM:
AUDI      048 145 155 C
AUDI      048 145 155 CX
AUDI      048 145 155 F
AUDI      048 145 155 FX
AUDI      048145155C
AUDI      048145155CX
AUDI      048145155F
AUDI      048145155FX
VOLKSWAGEN      048145155FX
GREAT WALL      PI0251

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5205 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.