Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V (KG03, KG0Z, KG0T, KG1Y) (2005.01-2007.09) 170km » 55.6095 lauber
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii Grandtour (kg0/1_) 2.0 16v (kg03, Kg0z, Kg0t, Kg1y) (2005.01-2007.09) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER

55.6095 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.6095
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095
55.6095
393.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.6095

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]110
Ciśnienie robocze [bar]80
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]121
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zbiornika wyrównawczego
Typ pompypompa łopatkowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, AVENSIS VERSO, LAND CRUISER PRADO, RAV 4 II 2.0/2.4/4.0 05.00-11.09
numery OEM:
TOYOTA      04.75.1507-1
TOYOTA      44310-05070
TOYOTA      44310-28270
TOYOTA      44310-42070
TOYOTA      4431005090

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.