Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TFSI (2015.05-2018.10) 180km » 55.6151 lauber
wybrany samochód: 
Audi Q3 (8ub, 8ug) 2.0 Tfsi (2015.05-2018.10) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6151 LAUBER

381.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.6151

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaKAYABA
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]124
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
EAN5901321665136
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6151 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MAZDA 3, 6 1.8-2.3 06.02-06.09
numery OEM:
MAZDA      B37F-32-600A
MAZDA      B37F-32-600B
MAZDA      B37F-32-600R0B
MAZDA      BGJ6E-32-600B
MAZDA      GJ6A-32-600C
MAZDA      GJ6E 32 600B
MAZDA      GJ6E 32 600C
MAZDA      GJ6E 32 650F
GREAT WALL      PI1273
zamienniki:
15-1698
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6151 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.