Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.6221 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6221 LAUBER

297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.6221

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]123
Kierunek obrotówZgodnie z ruchem wskazówek zegara
Dla żrednicy rozstawienia otworów od [mm]50
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaZF
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]123
EAN5901321521111
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6221 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C6, A6 C6 2.7D/3.0D 05.04-08.11
numery OEM:
AUDI      4F0 145 155 A

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6221 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.