Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mini MINI CLUBMAN (F54) John Cooper Works (2019.07-???) 306km » 55.6242 lauber
wybrany samochód: 
Mini Mini Clubman (f54) John Cooper Works (2019.07-???) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6242 LAUBER

55.6242 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.6242
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6242
55.6242
319.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.6242

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]115
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]125
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowez kołem pasowym
Typ pompypompa łopatkowa
Nowa część
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Przestrzegaj informacji montażowych
Przestrzegać ilości napełnienia systemu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6242 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 2.0D 07.08-03.17
numery OEM:
CITROËN      12825855
OPEL      04.75.1504-1
OPEL      0948107
OPEL      0948230
OPEL      1000004
OPEL      13 258 059
OPEL      13 309 339
OPEL      948107
OPEL      948230

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6242 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6242 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.