Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford FOCUS C-MAX (DM2) 2.0 TDCi (2003.10-2007.03) 136km » 55.6273 lauber
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 2.0 Tdci (2003.10-2007.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6273 LAUBER

55.6273 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.6273
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6273
55.6273
497.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.6273

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF
Ciśnienie [bar]125
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowebez koła pasowego
Przestrzegać danych technicznych
Liczba otworów wlotowych/wylotowych2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Kształt adapteratrójkątny
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Średnica punktów mocowania [mm]8
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6273 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A8 D3 3.7/4.2 10.02-07.10
numery OEM:
AUDI      4E0145155N
VOLKSWAGEN      04.13.0070
zamienniki:
54593
brak
SPIDAN
PI1368
brak
GENERAL RICAMBI
15-0682
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6273 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6273 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.