Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel COMBO Tour 1.3 CDTI 16V (2005.10-2011.12) 75km » 55.7172 lauber
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour 1.3 Cdti 16v (2005.10-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7172 LAUBER

285.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.7172

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka18mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Liczba rowków5
Średnica koła pasowego [mm]63
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaSAGINAW
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]90
Ilość żeber5
EAN5901321126897
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7172 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD MONDEO II 1.8D 08.96-09.00
numery OEM:
FORD      92BG3A674BA
FORD      92GB3A674BA
FORD      97BG3A674AA
FORD USA      92BG 3A674 BA
FORD USA      92GB 3A674 BA
FORD USA      97BG 3A67 4AA
GREAT WALL      PI0102
GREAT WALL      PI0419

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7172 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7172 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.