Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Intercooler Napęd na wszystkie koła (SV420D) (1995.12-1998.03) 87km » 55.9346 lauber
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 2.0 Td Intercooler Napęd Na Wszystkie Koła (sv420d) (1995.12-1998.03) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9346 LAUBER

268.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.9346

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaSAGINAW
Cisnienie [bar]80
EAN5901321127412
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9346 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, MULTIPLA 1.6/1.6CNG/1.9D 10.95-06.10
numery OEM:
FIAT      46 410 955
FIAT      46 459 346
FIAT      46410955
FIAT      46459346
GREAT WALL      PI0564
GREAT WALL      PI0969

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9346 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.