Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford GRAND C-MAX Van 2.0 TDCi (2015.03-2019.06) 170km » 55.9682 lauber
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max Van 2.0 Tdci (2015.03-2019.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9682 LAUBER

367.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.9682

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]142
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaZF
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
EAN5901321288557
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9682 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO S40 I, V40 1.6-2.0 07.95-06.04
numery OEM:
VOLVO      3524419
VOLVO      8251733
VOLVO      8603046
VOLVO      8646864
VOLVO      8683378
GREAT WALL      PI0235
GREAT WALL      PI1142
GREAT WALL      PI1321
zamienniki:
JPR537
brak
TRW
15-0187
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9682 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.