Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TOURNEO COURIER B460 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.0 EcoBoost (2014.02-???) 100km » 55.9685 lauber
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Courier B460 Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.0 Ecoboost (2014.02-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9685 LAUBER

412.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.9685

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]142
Ilość żeber6
Kształt adapteraOkrągły
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Odstęp adaptera od pompy [mm]31,1
Rozstaw srub mocujących58
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piastyRound
Cisnienie [bar]110
EAN5901321288663
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9685 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO V50, XC90 I 2.4/2.5 06.02-12.14
numery OEM:
VOLVO      8251957
VOLVO      8603104
VOLVO      8603782
GREAT WALL      PI1323
zamienniki:
8001 844
brak
ZF Parts
54313
brak
SPIDAN
54427
brak
SPIDAN
HP-842
brak
OPTIMAL
15-1387
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9685 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.