Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) 1.9 JTD 16V (932BXE00) (2002.11-2006.05) 140km » 55.9902 lauber
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) 1.9 Jtd 16v (932bxe00) (2002.11-2006.05) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9902 LAUBER

55.9902 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9902
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9902
55.9902
lauber 55.9902 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
406.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9902

dostawca:

LAUBER

Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]131
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zbiornika wyrównawczego
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]131
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zbiornika wyrównawczego
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9902 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO 850, S70, S80 I, V70 I, V70 II 2.4/2.5D 12.95-08.07
numery OEM:
VOLVO      04.05.0450
VOLVO      9140195
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9902 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9902 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.