Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.9957 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9957 LAUBER

320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.9957

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]115
Kierunek obrotówZgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1M 14 x 1,5
Średnica otworu [mm]104
Rozmiar gwintu 2M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania2
Rodzaj zaworuZawór ograniczający cisnienie
Cisnienie [bar]115
EAN5901321449989
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9957 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, MASSIF, CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 3.0CNG/3.0D 07.99-

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9957 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9957 producenta LAUBER

FIAT

504243548

CITROËN

4007SF

numery OEM:
CITROËN      4007 SF
FIAT      5 0424 3548
IVECO      5 0408 8697
zamienniki:
15-1522
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9957 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.