Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.9 SDI (2001.10-2009.11) 64km » 55.9958 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv (9n_, 9a_) 1.9 Sdi (2001.10-2009.11) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9958 LAUBER

55.9958 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9958
472.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9958

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]110
Ciśnienie robocze [bar]110
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]133
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Nowa część bez depozytu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9958 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX, LAND ROVER FREELANDER 2 2.0D/2.2D 10.06-06.15
numery OEM:
FORD      1 427 514
FORD      1 432 497
FORD      1 439 519
FORD      1471473
FORD      1488782
FORD      1693903
FORD      2 310 198
FORD      6G91-3A696-EB
FORD      6G91-3A696-EC
FORD      6G913A696EA
FORD      6G913A696ED
FORD      6G913A696EE
FORD      6G913A696EF
FORD      9G913A696EA
ROVER      LR006462
LAND ROVER      6G913A696EF
LAND ROVER      6G913A696EFSP
LAND ROVER      LR001106
LAND ROVER      LR0025803
LAND ROVER      LR005658
LAND ROVER      LR006462
LAND ROVER      LR007500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9958 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9958 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.