Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel CORSA C (X01) 1.7 CDTI (F08, F68) (2003.06-2009.12) 100km » 55.9967 lauber
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.7 Cdti (f08, F68) (2003.06-2009.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9967 LAUBER

55.9967 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9967
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9967
55.9967
486.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9967

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]123
Ciśnienie robocze [bar]123
Tryb pracyhydrauliczny
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9967 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C6, A6 C6 4.2 05.06-08.11
numery OEM:
AUDI      4F0 145 155 K
VOLKSWAGEN      4F0 145 155 K

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9967 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9967 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.