Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.0493 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0493 LAUBER

66.0493 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
702.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0493

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321058662
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0493 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DAEWOO ARANOS, ESPERO, LANOS, NEXIA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A 1.2-2.5 08.84-

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0493 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0493 producenta LAUBER

OPEL

26023685, 900256, 900283, 900257, 900216

numery OEM:
OPEL      26023685
OPEL      9 00 256
OPEL      9 00 283
OPEL      900 257
OPEL      900216
OPEL      900256
OPEL      900257
VAUXHALL      26008616
VAUXHALL      26024586
VAUXHALL      26024587
VAUXHALL      26036139
GREAT WALL      DW9001
GREAT WALL      OP9002
zamienniki:
7006074
brak
SASIC
51890
brak
SPIDAN
26G46101
brak
CARDONE
11-0321
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0493 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.