Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG1A, KG1W, KG0G) (2005.01-2007.12) 110km » 66.0698 lauber
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii Grandtour (kg0/1_) 1.9 Dci (kg1a, Kg1w, Kg0g) (2005.01-2007.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0698 LAUBER

66.0698 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
794.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0698

producent:

LAUBER

Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracyHydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Ograniczenia producentaTRW
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej22
Gwarancja2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1230
EAN5901321059539
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0698 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, TOLEDO II, VW CADDY II 1.0-Electric 08.83-05.06
numery OEM:
AUDI      1H1 422 061 X
AUDI      1H1422061X
AUDI      6K1 422 061 AX
AUDI      6K1422061AX
SEAT      191 422 065 M
SEAT      191422065M
SEAT      6K1 422 061 CX
VOLKSWAGEN      1H1422061
VOLKSWAGEN      1H1422061AX
VOLKSWAGEN      1H1422061X
VOLKSWAGEN      6K1422061AX
VAG      1H1 422 061 X
VAG      6K1 422 061 A
VAG      6K1 422 061 C
VAG      6K1 422 061 CX
GREAT WALL      SE9005
GREAT WALL      WW9015

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0698 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.