Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 (2011.03-???) 468km » 66.0713 lauber
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Iv (wk, Wk2) 6.4 Srt8 4x4 (2011.03-???) 468km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0713 LAUBER

66.0713 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
779.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0713

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez drążka sprzęgającego
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Ograniczenia producentaSAGINAW
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321059737
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0713 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.6 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      26044328
OPEL      26046873
OPEL      9 00 322
OPEL      9 00 386
OPEL      9 00 387
OPEL      900322
OPEL      900386
OPEL      900387
GREAT WALL      OP9021
GREAT WALL      OP9024

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0713 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.