Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 40 TDI Mild Hybrid quattro (2020.09-???) 204km » 66.0784 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 40 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.09-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0784 LAUBER

650.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0784

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaTRW
Długość całkowita [mm]1140
Długość całkowita [mm]1140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej80
EAN5901321060191
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0784 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A, ZAFIRA B/MINIVAN 1.2-2.2D 02.98-04.15
numery OEM:
GMC      93170303
GMC      93177963
GMC      93177969
OPEL      0900000
OPEL      0900364
OPEL      59 00 217
OPEL      59 00 239
OPEL      59 00 245
OPEL      5900217
OPEL      5900239
OPEL      5900245
OPEL      9 00 364
OPEL      9 00 365
OPEL      9 00 605
OPEL      900605
OPEL      9194912
GREAT WALL      OP9006
GREAT WALL      OP9032

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0784 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.