Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Toyota PROACE MAX Platforma / podwozie (MFY_) 2.2 D4D 180 (MFY8) (2024-???) 180km » 66.0867 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Proace Max Platforma / Podwozie (mfy_) 2.2 D4d 180 (mfy8) (2024-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0867 LAUBER

814.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0867

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321174133
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0867 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SAAB 9-5 2.0/2.3/3.0 09.97-12.09
numery OEM:
SAAB      4829593
SAAB      5057369
SAAB      55 30 076
SAAB      55 35 569
GREAT WALL      SA9011
zamienniki:
51525
brak
SPIDAN
26G67157
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0867 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.