Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA F liftback (T92) 1.4 (F08, M08, F68, M68) (1991.09-1993.09) 75km » 66.0890 lauber
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.4 (f08, M08, F68, M68) (1991.09-1993.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0890 LAUBER

66.0890 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
820.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0890

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1.25mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060900
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0890 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA BB I, IST, YARIS, YARIS VERSO 1.0-1.5 04.99-01.20
numery OEM:
TOYOTA      44200-52230
TOYOTA      44250-52010
TOYOTA      44250-52120
TOYOTA      4425052010
TOYOTA      45500-0D290
TOYOTA      45510-52020
TOYOTA      4551052020
GREAT WALL      TY4001
GREAT WALL      TY9041
zamienniki:
52300
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0890 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.