Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) EVO IV (CN9A) (1996.08-1997.12) 280km » 66.1036 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) Evo Iv (cn9a) (1996.08-1997.12) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.1036 LAUBER

66.1036 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.1036
Przekładnia kierownicza 66.1036
66.1036
lauber 66.1036 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.1036 lauber
Przekładnia kierownicza 66.1036 lauber
1,239.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.1036

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF
Technika połączeńtrojkatny
Długość całkowita [mm]1385
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Układ kierowniczybez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczybez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM16x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.1036 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW TOUAREG 2.5D-6.0 10.02-05.10
numery OEM:
PORSCHE      2H1422055C
PORSCHE      2H1422055CX
PORSCHE      2H1422061C
PORSCHE      2H1422061CX
PORSCHE      2H1422061E
PORSCHE      2H1422061F
PORSCHE      7L5422061M
PORSCHE      7L5422062G
PORSCHE      7L6 422 061 M
PORSCHE      7L6 422 061 MX
PORSCHE      7L6 422 062 A
PORSCHE      7L6 422 062 AX
PORSCHE      7L6 422 062 S
PORSCHE      7L6 422 063 B
PORSCHE      7L6 422 063 BX
PORSCHE      7L6422062L
PORSCHE      8L6422055H
PORSCHE      95534701106
PORSCHE      95534701108
PORSCHE      95534701110
PORSCHE      95534701112
PORSCHE      95534701114
PORSCHE      95534701120
VOLKSWAGEN      2H1 422 055 C
VOLKSWAGEN      2H1 422 061 C
VOLKSWAGEN      2H1 422 061 F
VOLKSWAGEN      2H1422055CX
VOLKSWAGEN      2H1422061CX
VOLKSWAGEN      2H1422061E
VOLKSWAGEN      7L5422061M
VOLKSWAGEN      7L5422062G
VOLKSWAGEN      7L6422061M
VOLKSWAGEN      7L6422061MX
VOLKSWAGEN      7L6422062A
VOLKSWAGEN      7L6422062AX
VOLKSWAGEN      7L6422062L
VOLKSWAGEN      7L6422062S
VOLKSWAGEN      7L6422063B
VOLKSWAGEN      7L6422063BX
VOLKSWAGEN      8L6422055H
VOLKSWAGEN      95534701106
VOLKSWAGEN      95534701108
VOLKSWAGEN      95534701110
VOLKSWAGEN      95534701112
VOLKSWAGEN      95534701114
VOLKSWAGEN      95534701120
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.1036 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.1036 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.