Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.1120 lauber

Przekładnia kierownicza 66.1120 LAUBER

66.1120 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.1120
Przekładnia kierownicza 66.1120
66.1120
lauber 66.1120 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.1120 lauber
Przekładnia kierownicza 66.1120 lauber
Przekładnia kierownicza 66.1120 lauber
Przekładnia kierownicza 66.1120 lauber
961.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.1120

dostawca:

LAUBER

Długość całkowita [mm]1255
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość 1 [mm]1255
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychSAG
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]95

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.1120 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DODGE JOURNEY, FIAT FREEMONT 2.0D-3.6 06.08-
numery OEM:
DODGE      5151348AC
DODGE      K68140629AC
DODGE      K68140629AD
DODGE      K68140631AA
DODGE      K68140631AB
DODGE      K68140631AD
DODGE      K68140632AB
DODGE      K68140632AD
DODGE      KR8140631AD
DODGE      KR8140632AD
DODGE      P05151348AC
DODGE      P68140632AC
FIAT      5151348AC
FIAT      K68140629AC
FIAT      K68140629AD
FIAT      K68140631AA
FIAT      K68140631AB
FIAT      K68140631AD
FIAT      K68140632AB
FIAT      K68140632AD
FIAT      KR8140631AD
FIAT      KR8140632AD
FIAT      P05151348AC
FIAT      P68140632AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.1120 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.1120 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.