Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki SWIFT V (AZ) 1.0 (A2L310) (2017.04-???) 112km » 66.1173 lauber
wybrany samochód: 
Suzuki Swift V (az) 1.0 (a2l310) (2017.04-???) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1173 LAUBER

791.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.1173

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321239696
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1173 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 207, 807 1.6/2.0D/2.2D 06.02-
numery OEM:
CITROËN      4000 PW
FIAT      13 327 700 80
FIAT      1348591080
FIAT      1356323080
FIAT      1489732080
LANCIA      1356323080
LANCIA      71722572
LANCIA      71723103
LANCIA      71791345
LANCIA      A0009856
PEUGEOT      4000 GQ
PEUGEOT      4000 GS
PEUGEOT      4000 JF
PEUGEOT      4000 PW
GREAT WALL      FI9052

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1173 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.