Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.1698 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1698 LAUBER

743.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

66.1698

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Długość [mm]1185
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
Układ kierowniczyListwa zębata przekładni kierowniczej
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321004652
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1698 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II; VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, POLO, POLO III CLASSIC 1.4-1.9D 02.93-01.04
numery OEM:
SEAT      6K1 422 061 CX
SEAT      6K1 422 061 DX
SEAT      6K1422061CX
SEAT      6K1422061DX
VOLKSWAGEN      6K1422061CX
GREAT WALL      SE9005
GREAT WALL      WW9015
zamienniki:
51958
brak
SPIDAN
K S01 900 031
brak
BOSCH

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1698 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.